onsdag den 7. november 2018

Øve med farveblyanter


Jeg fandt den søde magnolia-pige på Pinterest som jeg printede ud i størrelse 13 x 17 cm....lidt ved et uheld...

Men så kan den jo bruges til at træne det med at fastholde hvilken vinkel lyskilden kommer fra.
Jeg er slem til at tegne lyse flader på hver farveområde i stedet for at tænke siden af figuren som en helhed

På denne har jeg heller ikke været helt konsekvent for buksebenet i h. side af billedet er for lys. men jeg har ikke lyst til at gøre mere ved den for kopipapir er ikke det bedste at farvelægge på
Magnoliapigen er farvet med Faber Castell
Jeg har gjort den "færdig" md glimmerpenne og den hvide posca



Næsen gik der også et eller andet galt med og munden er for smal, men det er for det meste med på de stempler jeg trykker og ikke noget jeg skal koncentrere mig om 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar