fredag den 16. november 2018

Krukke-kort


 Det skjules ikke at jeg er glad for mine distress inks og jeg har efterhånden en god pallet af farver i skuffen.

Noget nyt er jeg er blevet ret inspireret til at leve baggrunde selv ved at trykke sværtepuderne på et plastikcarteq. spraye vand på og så dyppe mit karton heri af flere gange hvorimellem jeg tørrer med min varmepistol og genteger om og om igen måske med flere og andre farver

Denne gang var det "tante lilla" (yngste datteren) der skulle ha sit fødselsdagskort
Efter den lilla baggrund var tør stemplede jeg den med et 2. gangs tryk med sommerfuglestempel og små aftryk med forskellige små baggrundsstempler med den sort sværte rundt om tilfældigt
I stedet for sværte brugte jeg limstiften på et stempel med  "stænk" og satte lilla folie derpå
Som sædvanligt er det svært at få folie og glimmer frem på billeder, desværre.
Krukken/glasset er skåret ud i hvid karton og sværtet for at få glasudseende
Jeg har brugt en lysblå på midten og smoked grey ud af blended  sort yderst i håb om det viser en runding på glasset
Hjerterne i glasset er stemplet med Barn door distress ink
Nogle er 1. tryk andre 2. tryk
Samme hjerte har jeg i punch de er limet tilfældigt på. enkelte med 3D puder

Et lilla bånd som mavebælte på glasset sidder fast med alm tape på bagsiden
hos søstrene grene fandt jeg små labels med tavleoverflade dem har jeg skåret mindre med en die og skrevet på med hvid posca

Twine om krukkens åbning
en lille tag med tillykke, der fik lilla sticklez  inden tillykke-sticker blev sat på
til slut 3 små stjerner, da hun er lige så pjattet med stjerner som hun er med lilla 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar