torsdag den 1. november 2018

Leget med embossingfolder

Igen var det en video med Berit Rosenfeldt der satte mig i gang
Hun sprayer vand på papiret før hun lægger det i embossing-folderen, det har jeg aldrig set før, så det skulle prøves

Hun gned også hele kartonstykket  med Versamark, og det gav mig ideen til sølv- og guldbryllups kortene
Jeg har ingen kobber-pulver og heller ikke nogen tal der kan lave ½ så jeg måtte afstå fra et kobberbryllups kort i stedet lavede jeg et hvor jeg farvede lidt med distress og fingertut.puderne i stedet for og så drysse en smule transparent Embossing-pulver med glimmer ud over
Guld-kortet har desuden fået et par die-cuts i beige. tal i guldkarton, et bånd og halvperler
Sølv-kortet brudeparret er skåret 4 gange og limet oven på hinanden for at gi lidt fylde, blade og tal er skåret i sølvglimmer karton bånd og halvperler
julekoret elg og kanen er die-cuts båndet med tekst (søstrene Grene) halvperler og googly eyes til den frække elg.

Jeg kan desværre ikke lige finde tilbage til Berit Rosenfeldts tut jeg blev inspireret af, men bare snup dem alle ca 150 de er superfine alle som en 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar