torsdag den 1. november 2018

Kortudfordring Oktober 2018


 Temaet for Oktober: Herrekort turkise farver

Jeg valgte et flaskekort denne gang. og samtidig valgte jeg at afprøve en teknik jeg havde set Berit Rosenfeldt lave på en live-video på You Tube

Nu jeg var i gang har jeg lavet et par stykker mere,
som altid på denne årstid døjer jeg med lyset når jeg tage billeder. øv



Dette flaskekort var det jeg sendte ind  og på dette billede er det mest rigtigt i farven

Der er  brugt akvarelkarton, og distress ink i 2-3 farver
jeg har trykket sværten ud på mit laminerede underlag og sprayet med vand dyppet  og tørret på skift til papiret er som man ønsker.
videre har jeg prøvet at duppe med limstiften og sat folie på. stemplet med blå distress og embosset med transparent pulver
strøet med lidt palietter og sat lidt tekst på

Målene på flaskekortet har jeg bare svuppet mig frem til, hullet til flasken er lavet med min største ovale punch 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar