mandag den 28. april 2014

Hæklet Drage/ Dinosauer



Lille Victor havde allerede inden han blev født ymtet ønske om en hæklet drage....ifølge hans mor.

Mor har selv fundet mønster, og fremskaffet indkøbt garn og pænt bedt mig hækle den til Victor.

Hækling bliver ALDRIG min favorit-syssel, og slet ikke når der er så meget monterings arbejde også.

Men jeg synes da resultatet blev helt charmerende.







Hovedet er meget tungt, og skal jeg lave en igen vil jeg montere takkerne på hovedet tættere sammen så hovedet kan sys på mere vinkelret

Og så skeler han nok liiiiiige lidt rigeligt på  øjnene ;O)


3 kommentarer:

  1. Hej :)

    Jeg sidder og beundrer din søde drage, og har selv fået en nevø med navnet Victor ;) jeg ville høre, om opskriften på dragen er en du evt. Ligger inde med? -han må bare eje sådan en sød en :)

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Prøver igen ;O)
    Der er kopiret på mønsteret..men du kan købe her
    .https://www.etsy.com/listing/84230141/amigurumi-pattern-dragon?ref=shop_home_active_14

    Håber det hjælper dig så lille Victor kan få sin drage ;O)

    SvarSlet