søndag den 6. april 2014

Bendi fold

Min svigermor bliver 80 år den 15. April.

Kortet til hende, har jeg lavet efter en YT-video om Bendi fold, frit oversat til min egen kreation.

De to små blomsterbørn er stempeltryk jeg har byttet mig til, i en bytterunde, hvor vi sendte tryk til hinanden..desværre er de stemplet på alm papir og derfor er ansigterne ikke så "levende" som ellers

Desværre er det ikke det bedste lys jeg har når jeg fotograferer så man kan ikke rigtig se glimmerfarverne på tulipanerne.



Højre side hvor de to flapper griber ind i hinanden.

Man skal bruge noget ret kraftigt karton,for at de små "gribere" holder i længden, jeg satte klar plastic, (som stemplerne sidder på ved køb), som støtte da jeg bruger billig karton som grundform til mine kort når der alligevel dækkes over med mønstret papir/karton.

Træerne er en die jeg desværre ikke har kunne finde trækronerne til, nu kom den så i brug ved at lave "blade med en grøn 3D-liner og påsatte glimmerhjerter (et levn fra datterens negledeco)





Venstre side sidder fast på bagsiden af kortet.

Kortet på YT var dekoreret på begge sider af flappen, det har jeg valgt ikke at gøre.

Dels er der ret- og vrangside på mine valgte motiver og dels synes jeg ikke det gør noget at kortet kun er pænt fra den ene side.








Bagerste side, selve kortet har også et stempeltryk malet med copic
Lidt bling-blomster og glimmer drysset på blomsterne

Bagsiden er beregnet til at skrive på.

Jeg synes ikke de i USA synes at skrive ret meget personligt på deres kort, i hvert fald får jeg altid for lidt plads

Da dette kort desuden skal indeholde et pengebeløb til gave, har jeg valgt at påsætte to lommer
Et med en hilsen og en med en plastiklomme påsat et bånd til pengene..

Og så lige en sløjfe 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar