tirsdag den 21. oktober 2014

Panda Bjørn

 Så blev også Panda Bjørn færdig...

Og nu skal det gøre godt med en hækle-pause lidt

Panda Bjørn er en opskrift fra Hjertegarn
Design og opskrift:Sabrina Dürr
Igen har jeg brugt alm bomuldsgarn i stedet for den dyrere Blend opskriften lyder på.
Panda Bjørn er 25 cm høj

Ørerne lavede jeg  beige indvendig i stedet for brun som i opskriften

Jeg var ikke gode venner med opskriften hele vejen igennem og resultatet er også derefter, jeg har hæklet meget af det to gange for at få et pænt resultat, og helt tilfreds med den færdige Panda er jeg stadig ikke .



Men DET er Victor ;O) og det er alt besværet værd når man sætter noget foran de unger og de bliver så henrygte for det man har lavet.

Billederne af Victor har jeg lånt stjålet taget fra min datters FB-profil 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar