søndag den 12. oktober 2014

Fødselsdag i Oktober

Jeg kan ikke gøre for det..nogen gange er man dobbeltmoralsk så det batter..og lige med hensyn til Halloween er jeg det altså..

Jeg holder ikke Halloween, og er også en af dem der synes at det er noget man gør i USA (og sikker andre steder) og lad det så blive ved dèt ..
Meeen hvor er det altså nogen sjove og spooky kort det medfører

Og dem kan jeg næsten ikke leve uden at ha prøvet.

Nu er det jo kun fødselsdags-tema når børnene har fødselsdag, de er MEGET bevidste om at det er DERES dag og kun dem der skal være hovedperson...

Jeg håber svigersønnen bærer over med jeg har blandet hans fødselsdag lidt med et Halloween tema ;O)

Kortet: Kanterne på lagene er sværtet "kælderstemning" Baggrunden er et ark fra gemmerne (netop fordi jeg aldrig har anledning til at Halloween-kort) med den bette edderkop på som jeg har tegnet op med Stickles, spindet med en glimmer-sølv pen . Det blå i øjnene er glimmer gnedet ned på karton beklædt med dobbeltklæbende tape og to sorte cirkler med 3D-effekt. Midten af øjet har jeg monteret med limpistol på to "fjedre" lavet af tynd ståltråd så de kan sitre. Udstanset bogstaver til Bøh og sat halvperler på


Ingen kommentarer:

Send en kommentar