mandag den 6. oktober 2014

Pris og kvalitet.

Ja man ved det jo godt, når der sættes arbejdetid i noget skal man også betale for ordentligt materiale. Så bliver resultatet meget bedre.

Meeen jeg har aldrig elsket hverken at bruge eller strikke sokker, jeg har imidlertid fundet en bette fidus i at strikke sokker i bilen eller som snakke-strikktøj...meeen jeg har sørme også købt mange nøglegarn der aldrig blev strikket alligevel, for til sidst at blive solgt på trailermarked.

Derfor slog jeg til da Bilka havde strømpegarn på tilbud.

Sådan ser resultatet ud. Og det er jeg mildest talt ikke glad for, jeg kunne leve med ulige striber, det vidste jeg godt man ku risikere
Men to forskellige bundfarver ???

Jeg HAR tjekket, samme farvekode på hvert nøgle (de ser også meget ens ud)
Jeg HAR begyndt begge nøgler i samme ende af garnet.

NÆSTE GANG JEG KØBER STRØMPEGARN BLIVER DET I EN RESPEKTABEL GARNBUTIK


Få timer senere ser resultatet ikke bedre ud.....


Venstre sok bliver mange m endnu ved med at være den nuværende farve,mens højre bliver mørk igen.

Og faktisk kan jeg ikke se der bliver noget ensartet overhovedet, tværtimod kommer der et langt stykke med ufarvet i begge nøglerne men kun et sted (og det er heller ikke ens placeret

Det er ikke tit jeg går tilbage og klager i en butik, men selv om det er billigt garn synes stadig man kan påregne at få et par sokker ud af det man køber, og ikke mindst sokker der ikke ser ud som man har grebet to single-strømper i skuffen  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar