onsdag den 2. april 2014

Poncho trøje i dominostrik

Den 22 juni 2012 skrev jeg om mit genbrugsgarn Her

Jeg fastholdt min plan og lavede min Poncho-jakke med ærmer i dominostrik. Den var sjov og hurtig at strikke, pind 6 er en pind der giver godt på cm-båndet
Enden enderne blev syet ind skulle jeg lige posere for resten af familien, hvis kommentarer så blev skyld i at den blev kylet hen i et hjørne hvor den har lagt lige siden.

Den gjorde simpelthen ikke noget godt for min krop.

Nu har jeg imidlertid strikket den færdig, men jeg er stadig ikke helt sikker på det bliver en særlig meget brugt stykke overtøj..
Og det er jeg lidt træt af da jeg er vild med farven, og garnet er superlækkert at have på selv med bare arme

Ærmerne er lige smalle nok om håndleddet, og skulle ikke ha været uden den trekant der stikker ud på hånden
Den må bøjes ind og syes til.


 Faktisk synes jeg også den er for lang, men da den er begyndt forneden er det ikke så nemt at gøre noget ved...
Om ikke andet kan den vel bruges til sommeraftenerne på teressen

Og bliver der et trailermarked igen i år i vores lille by så kunne der måske findes en høj slank krop den gør sig bedre på....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar