onsdag den 30. april 2014

Papegøje-ørehængere.

 Det man førhen kaldte "grønlænderperler" har jeg efterhånden fået ret så mange af, uden egentlig at vide hvad jeg skal bruge dem til.

Ind imellem får jeg et input når jeg færdes på biblioteket, Youtube eller Pinterest, som da jeg så disse søde små, som man bare MÅ eje
Især når man stadig får et stik i hjertet ved tanken om at jeg altså IKKE får min drøm om en sød kærlig papegøje opfyldt.


Jeg har ikke den store viden udi det at lave smykker, så der er brugt ganske simpel monterings-teknik ( læs; jeg har "bare gjort noget").

En smykke-ring ind sat i midterste perle på issen af papegøjen og lagt ind i ørehængeren..


Jeg var bange for om de ville "vende forkert" ved brug..men de hænger fint.fint..

De er hurtige at lave så jeg har allerede luret nogen i grønne og blå farver også godt kunne blive et must have.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar