onsdag den 2. april 2014

Akvarium

 Yngste svigersøn har ønsket sig fisk og planter til at genoplive det akvarium der ikke helt overlevede sidste graviditet..

Det er svært lige at vide hvilke ønsker han har mht fisk og planter så jeg har lavet et kort hvori der kan lægges penge

Baggrunden til er genbrug fra noget af "alt det" jeg har fundet i affaldsdyngen da jeg var i butik

Stimefiskene er stemplet og malet med farveblyant. Papiret er resterne af den biblioteksbog han kom til at betale da hans hund smagte på den. De har fået en mini-fjer til hale

Efter jeg tog billedet gav jeg øjnene glossy.

Det sort/sølv marmorerede papir til bund fik limet klare kugler på til at gi lidt sandbund-fornemmelse
Planterne er forskellige blomsterdies, måske ikke udpræget vandplanter men pyt, fantasi er sundt
Enkelte er med glimmer og sløjfe til at skjule påsætning..
Akvarie-rammen lavet ud af søstrene Grenes Wasi-tape isat en "skrue"-brad i hvert hjørne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar