fredag den 16. november 2018

Kortudfordring November 2018

Denne gang var temaet.: jul og man skulle følge en bestemt skitse

Jeg valgte at undlade en tekst på kortet. den står jo på baggrundspapiret
En rest papir med en tekst påtrykt blev brugt til at skære den cirklen af  som julestjernen sidder på

Til julestjernen har jeg brugt hvidt karton som blev sværtet med distress ink, jeg skar 3 X blade med største blad-die og 1 X med lille  plus 1 med støvknappe-die
den ene af de støre sværtede jeg med 2 lyse farver grøn og til sidst dækkede jeg let over med Forrest mos
Den røde farve på blomsterbladene er 3-4 forskellige pink, lyserød postkasserød let dækket med Barn door . Støvdragerne fik kun antiq linen  da jeg alligevel dækkede med Stickles , guld.
Alle udskæringerne fik en tur i en embossing-folder med svirvler og med let hånd så kun sviirvlerne blev berørt, sværtede jeg bladene over til sidst med Walnut stain
Inden julestjernen blev limet på cirklen, gned jeg den over med en lille smule Opal Magic Vintage silk for at give lidt shimmer-effekt

Iskrystallerne. 3 forskellige størrelser og udseende, hvoraf 2 er dies og den 3. en gammel punch blev ligeledes lavet i hvidt karton, alle blev tegnet over med min embossing-pen og vendt med den våde side direkte ned i min bøtte med kar embossing-pulver med glimmereffekt og smeltet med hotgun
Krystallerne er limet over og under kanten på cirklen med flydende lim.

Eneste bling er 4 små similisten 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar