lørdag den 17. november 2018

hurtig halsvarmer

"Gider du ikke lige...…"
den sætning er jeg nok ikke ene om at høre ind imellem.
Denne gang kunne jeg sagtens leve op til den, for svigerdatteren ønskede sig en halsvarmer, helst ikke uld og gerne en der ikke vamsede

vi hoppede i restekassen og hun faldt for nogle nøgler bomuld/viskose jeg har købt i en rodekurv i Bilka for flere år siden til 5kr pr ngl

Vi enedes om nogle cm mål på det færdige arbejde og så havde jeg ellers frit slag

Jeg lavede et ganske alm halstørklæde i retstrik på p 5
syede det sammen uden møbius-dregningen og hæklede baglæns fastmasker på de to kanter

det sidder perfekt 2 gange rundt om hendes hals og der er endda plads til 3 gang rundt hvis det skal sidde tæt og varme mere end pynte

Lige et arbejde til tv-kikkeri 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar