tirsdag den 30. april 2019

Søster Elise

Jeg har længe haft et godt øje til Hanne Larsens modeller så jeg var hurtig da den blev sat ned i Butik Rosa det gik lynhurtigt fra jeg bestilte og overførte penge til kittet lå ved min fordør

Farven på søster Elise er lys og mørk grå og sort men man kan selv bestemme hvilke farver ud fra deres flotte tilbud af farver i supersoft garnet
Jeg valgte de farver den samme model i cardigan har
meeeen jeg kan sagtens finde på at lave den grå også den er superlækker at ha på

Garnet var lidt stift og mine fingre kløede af at strikke med det, men efter en gang uldvask af den færdige trøje var den lækker  og blød

Jeg har valgt størrelse xl da jeg før har lavet en af Hanne larsens modeller og den blev for snæver og for kort Det valg har jeg bestemt ikke fortrudt den sidder perfekt og der var rigeligt garn i kittet da der er en god del tilbage i alle 3 farver
kmodellen er strikket på p 2½ og 3 og mønsteret er dejligt velgennemarbejdet og nemt at følge også der hvor man skal flere ting på en gang. 

2 kommentarer: