tirsdag den 30. april 2019

Drengekort

Et familiemedlem skulle bruge et kort til sit barnebarn

Det blev et sort basiskort med et 1. lag i solvkarton
2. lag er kvistkarton alle tal og bogstaver er også i kvistkarton skåret 3 gange og limet sammen. det blev dækket med selvklæbende alufolie og gnedet godt til så bogstaver og tal fremstod tydeligt
dækket med sort akrylmaling stod det lige en halv kop kaffe-tid og blev gnedet af med en serviet...jeg øver stadig på at få et mere troværdigt udtryk end de der slibestreger....

Da jeg var usikker på alt for meget pynt fyldte jeg overfladen ud med de to remme sat fast med 3D-tape og en brad

Billedet er monteret på sølvkarton og sat på en lille fjeder så det kan vrikke fjederen er et stykke blomstertråd drejet omkring en strikkepind nr 3.den er sat fast med limpistol på kort og bag på billedet
Det er svært at lave kort uden glimmer og perler og stadig synes det er færdigt så efter lidt kiv med mig selv listede jeg lidt hjerter og firkløver på
Jeg ramte vist rigtigt for jeg modtog senree et dejligt billede af drengen med stolt fjæs og kortet holdt op ...så er det værd at lave personlige kort 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar