tirsdag den 30. april 2019

konfirmation kort


 Konfirmanden er er et stempel der fulgte med en hobbyblad jeg købte for flere år siden faktisk er det en party girl men nu blev det en konfirmand selv om hun står med et glas i hånden

Mine copic har været i sving igen

Kjolen er piftet om med små diskrete dupper af lilla stickles, da den var tør fik hele kjolen et lag wink of stella
fødderne klippede jeg ud med en saks så de kunne ligge bag skæret da jeg skar papiret ud på Big Shotten
Det hvide marker karton blev dæmpet lidt med en meget lys grå distress og kantet med en mørk grå

For at bryde baggrunden lidt har jeg skåret lidt mosaik ud og sat en lilla wasitape bag hullerne

med limstiften lavede jeg nogle tilfældige streger og smatter og satte hologram folie derpå til at give lidt glimt

eneste pynt. foruden tillykke der er skåret med en die. er blomsterne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar