tirsdag den 30. april 2019

Gravemaskinegenser

De mange stunder på Pinterest, kan godt frembringe behov man slet ikke anede man havde før de dukker op foran ens næse.'
Sådan kom jeg i gang med at strikke gravemaskinetrøjen til Frederik der er bidt af fars maskiner.

Mønsteret der er købt på strikkoteket,no kan jeg ikke finde ophavsmanden  til
størrelsen er fra 3 år på til 10år

jeg valgte at strikke min med grå ribkanter mod det foreslåede gule kanter.
Jeg valgte også en mayflower garn easy care classisk i stedet for drops garnet der er anvendt til opskriften
Da jeg havde overskud af det gule garn da den grå slap op med kun et par m tilbage til ribben valgte jeg af nærrige grunde at sætte en gul rib i halsen i stedet for at investere i nyt garn

Trøjen gjorde stort stor lykke hos barnebarnet-----og hans far 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar