onsdag den 3. april 2019

Kort til teenageren

Hvis ikke alt kan være sort så er ildens farver det næstbedste … i hvert fald er det sådan vores ældste barnebarn har det lige pt så jeg måtte i tænkeboxen mht fødselsdagskort

med "ildens farver" … Rød, orange, gul, sort og lys grå lavede jeg nogle fantasi-flammer på et hvidt karton me en gammel stensil der engang fulgte med et blad jeg købte
Motivet rev jeg ud, sværtede kanten sort og duttede flyvende gnister på med samme farver som før  men i stickles

Det sorte basiskort er dækket med et lag hvidt karton hvorpå der er limet et lag sort
på den sorte er der krakeleringer malet på med crack paint og stensil, Da malingen er tør brugte jeg en stensil med bikube-tern og en glimmerlim enkelte steder
Før det limedes på det hvide stak jeg 3 snor mellem lagene fæstnet i hver ende med tape

Bålet blev placeret i v.side med 3D puder
Med limpistolen limede jeg. små tynde flager af en tør knækket gren på som bålved, træet fik også lige lidt sort stickles

Kobber karton er brugt til lænken der er skåret med die

Det samme er begge fjer yderste ende af fjerene er strøget let hen over enbossing padden og dyppet i sort embossingpulver med glimmer
Samme metode brugte jeg længere oppe på fjeren med det hvide embossingplver med glimmer i
Til slut lavede jeg en sløjfe af snoren jeg badt om  som jeg limede fast 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar