søndag den 28. juni 2020

Månedsudfording Juni

 Udfordringens Tema. "drikke"

Mit kort blev nok tvistet lidt i tema, jeg har kun nogle små sttempler med champagne på og nogle dies med ølflasker jeg ikke lige følte for at bruge

I stedet havde jeg lust til Iris-folding og gik på opdagelse efte et egnet mønster og fandt dette på Pinterest

Jeg lavede en baggrund af distress ink splatter ( nok lidt for mørk) på akvarel papir. Embossede det med en 3D folder fra TH inden jeg skar hullerne til irisfoldingen
Jeg har brugt origamipapir fra netto. og farverne fader mere i virkeligheden end billedet gengiver
stilk og fod på glassene er tegnet i frihånd og farvet med sort inden glossy accent blev lagt på
hjertemundene er lavet med punch og de små boblehjerter er små palietter
For at holde temaet fandt jeg på # skål
mens banneret gør at kortet kan bruges til en forlovelse eller et bryllup

Kortet er lavet som et Easel-kort og bliver holdt stående af en lap bølgepap malet med hvid acrylmaling små perler og lidt groft embossingpulver med små guldstykker i
Ringene er skåret i guldkarton
Den gule blomst er en brads med riller i så båndet kan gå gennem herpå limes en perle
Det hele er sat på med skumpuder fra biltema de limer ekstra godt og er ikke så høje
Et Easelkort præsenterer sig godt

Jeg er ikke helt tilfreds med baggrunden, den roder.

Men ideen  kan godt bruges igen. synes jeg, hvis man gør lidt forbedringer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar