søndag den 28. juni 2020

3 i 1

 Igen faldt jeg for en opskrift efter en rundtur på Pinterest---og hvor er det nemt når man kan betale over paypal og printe ud med det samme.
Jeg havde egentlig mit eget spundne garn i tankerne da jeg købte opskriften, men kom så til at købe garnet i stedet.
Jeg har valgt Pernilla fra Filcolana som går til p 3½-4

Blusen har ærmer der går ekstra langt ned på hånden, det overvejede jeg at korte af, men valgte så at følge opskriften alligevel, det var nok dumt taget min alder i betrakning
Jeg kan godt li den lidt afslappede udseende blusen har og opskriften ( som er engelsk) er super nem at følge alt står forklaret  skridt for skridt

Opskriften har jeg hentet på Ravelry, den er af Anne Lermout alfa knit og  hedder 3 i 1 den går fra str xs til xxL

Ingen kommentarer:

Send en kommentar