søndag den 28. juni 2020

Kort til håndboldspiller

"Rigtige mænd tør bruge pink" er Olivers motto. derfor pink basiskort til en dreng der bliver 9 år

1.layer er sølvkort (som jeg af nærighed har klippet midten ud af til anden brug)
øverst er et lag akvarelkarton farvet forsekellige  distress spray stain, tørret. herefter påsmurt cracle paint gennem en stensil med "mål-netmasker" . tørret igen, og stemplet lidt rund omkring
For at gi lidt blikfang har jeg sat små rammer ind, skåret af den karton jeg havde fra midten af sølvlayeret
Jeg har noget blåt net-værk gemt fra en barnedåb hvor det var brugt som festremse på et bord , den tog jeg et  lap fra og satte som bagstykke til selve pynten, nemlig håndbolddragten
Dragten er en kina-die jeg har malet op med distress ink pad trykket ud på min glasplade og farvet på med vandpensel
De små logo er tegnet på med sort pen i frihånd
tallet 9 og tillykke er stickers
inden layeret blev monteret med flydende lim snoede jeg lige et snor om for at gøre det lidt mere maskulint, trods alt 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar