søndag den 28. juni 2020

Gaver

 Min datter er ret ferm med en pensel og blyanter, og her i Corona-nedlukningen har hun haft sin lille helle i daglidagen ved at male på sten

Hun maler med poscka tusser og denne lille sten lå på min trappe en eftermiddag. behøver jeg sige den ramte plet
lidt på bestilling fik jeg denne fine royale sten til at ligge ude ved fortovet, for ligesom at sætte punktum ved at alle ens høj eller lav

jeg fik ideen flere år tilbage da vores majestæt viste nogle monogrammer frem hun havde tegnet, og jeg fik lavet ridset og det første til et monogram med vore egne bogstaver
jeg fik aldrig helt læst op på reglerne og om mit forslag var gangbart før min datter og jeg igen fandt det frem, nu er jeg blevet vant til det ser sådan ud og hvem bestemmer om det er godt nok til at ligge ved min indgang til huset...i love it
Hun har lavet en velkomststem til deres egen fordør og det var næsten ikke til at holde ud jeg ikke har en
hun har spurgt hvad jeg vil ha på en hvis....så jeg havde en fornemmelse af en var på vej

en pæn, ikke højtidelig og åh så stilig tak

Den neglede hun ret godt,
Jeg elsker de to gamle fjolser der ikke endnu har fundet ud af de er oppe i årene og jeg har selv lavet dem i krympeplast til campingvognens bagrude

Ingen kommentarer:

Send en kommentar