onsdag den 30. oktober 2019

 En af mine FB-venner så det kort jeg lavede til kortudfordringen og ville gerne ha et til sit barnebarn så jeg fortsatte i dyretemaet

Jeg satte denne lille søde klovn på 1 billede og det er lige på nippet til den er rigelig tyk til at komme ned bagved når der hives i stroppen, men det gå lige an
 Stadig er det copic tusserne og jeg har sat lidt præg på ved hjælp af glimmerpenne og stickles

Fejl 40 skjules nok ikke lige...jeg tørrede over motivet inden glimmerpennen var tør....æv
efter montering og lige da jeg troede jeg skulle afprøve kortet opdagede jeg at jeg havde vendt de små firkantede billeder forkert ...
og jeg havde brugt den stærke dobbeltklæbende tape...
jeg havde ikke tid at lave det om, jeg hader at aflevere sådan et stykke arbejde til andre....men nogen gange driller ALT bare på en gang
 Den lille nuttede musse-fyr kom med igen
Fødselsdagsbarnet elsker sin lille bumlebi på hjul

Jeg har efter bedste evne omdannet en lille mus på hjul til humlebi



Kortet er ret nemt og hurtigt at lave hvis man havde lavet motiverne på forhånd

Ingen kommentarer:

Send en kommentar