onsdag den 30. oktober 2019

Julekort 2019

Til kreativ messe i Viborg blev vi fristet af Gavlhusets demo-dame der lavede fine baggrunde med en lille børste og svært . jeg skulle lige prøve da jeg kom hjem og det endte med et færdigt kort inden jeg gik i seng

Baggrunden blev limet på et layer stanset af en lene frimærke die ( den største)
Jeg holder ikke længere styr på mærke og navn på mine dies så jeg kan ikke nævne hver enkelt af grene og blomst men det er diecut på indfarvet akvarel karton undtagen den lange i guldkarton som stikker op midt over julerosen

Effekt Snow(nellies) er brugt i rigelige mængder på de steder jeg lige synes det var oplagt der kunne lægge sne

Glitter Glaze (Panduro)  penslet på blomsten så den får et frost udseende (inden sne)

Og inden lim og sne er tørt har jeg drysset et lille drys af datterens aflagte negle glimmer over, det er så helt fint i kornene at det giver det skønneste glimt over kortet

et stempel på banner die cuttet som er påsat med 3Dpuder efter en guldtråd blev viklet omkring

de små stickles prikker på bagbeklædningen har jeg fortrudt, men de er der jo alligevel 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar