tirsdag den 19. februar 2019

Pigetur til Gavlhuset

Ja, det blev nok lidt vildt.....

Julegaven i år fra min børn og svigerbørn og et lille tillæg fra gemalen var et gavekort til Gavlhuset

Dertil lidt af mine egne lommepenge og salg af ubrugt krea-ting gav et godt beløb at omsætte til nye dejlige anvendelige ting

Listen i min ønskebog er renset ud mht hobbyrelaterede ønsker

Mit indkøb bestod i :
Tim Holz Glas media mat ,,stor
                 Linial 12"
                 Stamping platform
WRMK Scoreboard stor
Metal Shim til Big Shotten
3 sæt tekst stempler fra simple and basic
to aplikatorer af både rund og firkantet til ink pads
to pakker mere af ekstra puder til aplikatorerne så jeg nu har til hver farve ink af de rigtige og ikke mine hjemmelavede af makeup svampe
Jeg købet også en nuvo lim, jeg fladt for den By Rosenfeldt bruger på den YT-kanal jeg følger den nuppede jeg så også i pen-form til de små detaljer
en Memento ink til stempeltryk når jeg bruger copic

Og mon så ikke lige det var det. vi var der i 2 timer og med hjem var en hel stak af de gratis blade der bliver udgivet af de forskellige hobby brands

En times kørsel begge veje og 1 time på Mac Donalds før vi kørte hjem blev til en hel dag. og jeg var så træt da jeg kom hjem at jeg ikke engang har fået pakket ud og taget i brug endnu

Men nu har jeg det på hylden i hvert fald  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar