tirsdag den 19. februar 2019

Fødselsdagskort- dreng

Alm basiskort i blå

Baggrund i hvid karton
Med vandpenselen har jeg lavet brede penselstrøj med blå og grøn glimmervandfarve fra 2paly
 Da det var tørt monterede jeg mine diecuts direkte derpå med flydende lim

Traktor og vogn er skåret på Big Shot inden jeg tog høet ud af dien farvede jeg med  ink pad
en sort copic til dæk og sæde
"metal"  delene har jeg embosset med sølv ligeledes hjulbolterne her brugte jeg en embossing-pen i stedet for en embossingpad
Jeg fik lavet lidt for kraftige røgskyer (men det synes fødselaren var ret fedt) med den sorte Distress ink og en makeup svamp der blev trykket rundt men ikke dyppet på ny for at dække den massive farve lidt satte jeg bogstaverne på ikke helt lige for at illudere at de kom ud sammen med røgen

5-tallet er lavet i en rest rosaguld, da det er en MEGET vigtig alder ifølge fødselsdagsbarnet
Tillykke er også et diecut og hegnet er et fund i gemmerne der lige passede ind her

Græsstrå er grøn copic 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar