tirsdag den 19. februar 2019

Paint by number


 Der er ligesom ikke så meget mere at skrive om Paint by number
Jeg er stadig lidt bidt af det, men også stadig lidt frustreret over malingen

Dette motiv er jeg ret betaget af jeg dels pga motivet men bestemt også af farvesammensætningen og det lette udtryk

40 x 50 cm.   24 farver
For at malingen skal være flydende og til at få af penslen skal det fortyndes så meget at den ikke dækker numrene der angiver hvilken farve man skal bruge, det gør mig en smule opgivende overfor at fortsætte

Man får jo hvad man betaler for, det er jeg helt klar over og så stopper min rejse ud i paint by number nok her for jeg har ikke i sinde at bruge større beløb på denne kreativitet så har jeg andre ting jeg brænder mere for

Men et nyt i ny og næ vil sikkert nok forekomme og jeg har lidt flere på hylden, de skal da i hvert fald gøres færdige og ikke bare ligge hen 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar