tirsdag den 19. februar 2019

Kurvefletning

På Krea-messen i Viborg i september fladt jeg over en lille pakke til nedsat pris som vakte min interesse

Jeg har skævet til kurvefletning, men mest i pil, men holdt mig fra det fordi jeg havde en ide om det krævede sit eget værktøj ved siden af det at jeg ikke aner hvordan man kommer i gang

Denne lille pakke indeholdt imidlertid alt det man har brug for plus en fin vejledning så man kan gå i gang uden først at skulle sætte sig ind i en hel værre masse

Mit forsøg vakte interesse for mere, men stadig "bare" fra færdigpakkede kit, da man ellers skal ha en hel del forskellig i flere størrelser og farver

Min lille kurv/bakke blev ret fin, men sørme da langt fra perfekt bla med to forskellige hanke og ikke helt god afslutning

De opretstående rør måtte gerne ha været 10cm længere end anvisningen lød på, jeg havde ikke plads nok til at bukke dem ind og der var så meget i overskud at de sagtens kunne ha været  10-15 cm længere,,, jeg HAR dobbelttjekket at jeg har klippet rigtigt af ….. ellers var vejledningen helt fin og fyuldestgørende og der ligger fine YT-klip hvor der vises hvordan man gør

Jeg købte mit kit ved TEMPA som har hjemmeside men som også er på forskellige krea-messer foruden det i posen brugte jeg målebånd, spids tang, og bidetang samt en balje vand

Ingen kommentarer:

Send en kommentar