tirsdag den 19. februar 2019

Kumulus Bluse


 I mit forsøg på at komme lidt i bund med alt det jeg har på hylderne er det denne gang et større portion garn der har ligget i årevis
Jeg købte ca 2o ngl id. garn i Kvickly til 5kr på ngl farve Milano
en forholdsvis tynd ret ulden garn hvortil der anbefales p 15
Det sammen med at det er akryl-garn er nok med til det ikke er blevet brugt

Nu har jeg brugt det til Kumulus opskriften fra TetiteKnit

Det er en  opskrift man kan købet uden garn på deres hjemmeside

Jeg har brugt p 5 mod den 4.5 opskriften lyder på

Min halsudskæring er blevet dybere end opskriften og ærmerne længere
Nok fordi mit garn ikke helt har den rigtige strikkefasthed

Imidlertid sidder den ret godt på, men jeg synes skulderne skrider ned under brug ...det er for mig et stort minus...

Jeg har det ikke godt i akryl slet ikke i en lukket bluse, men den dybe udskæring for gør det tåleligt men finder jeg en der vil ha den er jeg ikke i tvivl om at jeg sagtens kan undvære den udelukkende pga garnet

Opskriften er bestemt et nyt forsøg værd 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar