lørdag den 22. december 2018

Selbuvanter

Selv om denne vinter ind til videre har krævet mere paraply end vanter er der altså alligevel sprunget et par af mine pinde

Fordi de var vurderet lidt udfordrende at strikke. da jeg fandt opskriften på Pinterest
og fordi de var rigtig sjove og hyggelige at komme igennem blev der lavet en vante pr aften og det klør allerede i fingrende efter at lave flere

Det går hurtigt og det er spændende at se mønsteret gro frem pind for pind

mønsteret er beregnet til Daletta fra Dale garn men jeg har brugt en rest Kauni (hvid) og Tovegarn (koksgrå)
 Pind 3 og 2½
størrelse:Dame

Opskriften hedder Selbuvanter med blondestrik men der er desværre ikke opgivet nogen designer men måske Dale garn....

Jeg har ikke blokket dem endnu----og måske gør jeg det heller ikke 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar