lørdag den 8. december 2018

kort til værktøjsmager


 hvad en værktøjsmager har at gøre på sit job har jeg kun en formodning om og må det gå op med det jeg har af dies og stempler blev det kredset ind til dette kort

foldet og klar til kuverten
Opstillet og færdigt
Igen har jeg lavet værktøj i folio-karton med pålimede håndtag i farvet karton
Tillykke mærket er limet på med  3D-puder for at holde bordpladen nede når kortet er opsat
Panelerne er stemplet så det får træ-look
navn sat på "værktøjsskabet med en dymo
Baggrunden er embosset med en prikket folder og sværtet sort på prikkerne med en gummirulle og let tryk

Kortet set ovenfra
Boremaskinen er monteret med et bor i folio og tre mere ligger klar til udskiftning på bordpladen der har fået oliepletter i brun og sort med et splat-stempel
Tandhjulene er i foliokarton uden først at være malet sort, da jeg forestiller mig det er det han står og laver

det fjerde laver 0-et i 6o for ligesom at blive i temaet ...bare fordi

Det var faktisk et sjovt og hurtigt kort at lave og ikke nær så indviklet som det ser ud 

3 kommentarer:

  1. Wauw,det er flot.

    Du er super dygtigt, til de kort.

    SvarSlet
  2. Tusind tak Charlotte ��
    Det er jeg glad for at høre ��

    SvarSlet
  3. Ros skal gives, når det er fortjent.
    Også gerne, ind imellem. :-)

    SvarSlet