torsdag den 3. januar 2019

Paint by number

Gentagende gange har jeg stået  med farvebøger til mindfuldness farvelægning, jeg har også prøvet de gratis-sider der har fulgt med i ugeblade, men bøgerne indeholder enten for få sider (i forhold til prisen) efter min smag eller også finder jeg det for kedelige i længden at bruge farveblyanter.

Derfor skulle det lige prøves med Paint by number hvor der bruges pensel og acrylmaling. det passer nok lidt mere til mit temperament
Acrylmalingen tørrer hurtigt, det synes jeg er fint så kan man male næsten omgående i de rubrikker der støder lige op til det nymalede
Mit første "maleri" blev valgt med humoren mere end fornuften....sådant er det jo ind imellem
Jeg døjede enormt med at få malingen gjort flydende og "pensel-bart" jeg har studeret videoklip og endte med at konkludere at det var elendigt maling der var med til billedet.
Enden på misseren blev at jeg bare tog det som en prøve på om jeg skulle ha bestilt flere og tog så en sort tush og tegnede op så de værste fejlstøj blev camufleret
Og så har jeg allerede gang i det næste som har en helt anden god cremet farve medsendt

Billedet er 40X50 cm men målene er taget fra kant til kant på lærredet og ikke på motivet


Ingen kommentarer:

Send en kommentar