tirsdag den 15. januar 2019

C2C tæppe


 Svigerdatteren kom med garnet til et tæppe hendes mor gerne ville ha efter at ha set det jeg hæklede til min svigerdatter
Det skulle være samme farver...marine blå, pink, og lilla men ikke det melerede garn
Vi enedes om striber ….laaaaange striber....jeg tog en hel nat i brug og hæklede 11 stive timer i et træk for at få det færdigt...det var SÅ kedeligt med de lange ens rækker og jeg begyndte at gå kold i alle de ting jeg pludselig synes jeg sad og fik inspiration til at begynde på

Begynder man på noget alt for spændende bliver det man har gang ikke lige fundet frem igen og det kunne jeg ikke være bekendt overfor hende der venter på sit tæppe...så jeg tog en beslutning og hæklede til det var færdigt til aflevering.
Tæppet er 165 x215 cm  hæklet i C2C

pind 4.5 (man kunne sagtens bruge 5)

Garn HIT TA-TOO 100% acryl

Kanten rundt er 1. række. fastmasker
                           2. række stangmasker
                           3. række krebsemasker
den vil flane lidt det håber jeg afhjælpes med at dampe den

Tæppet vejer 2065 g løbelængde 360m/100gr og indeholder altså 7 km 434 m garn ;o)

Jeg har sendt et "klar til afhentning-.billede" og hun blev ellevild 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar