mandag den 7. januar 2019

Fødselsdagskort pige

Inspiration fra min guru Berit Rosenfeldt

Lyserød basiskarton

Hvid karton sværtet med distress ink i en lyserød og lysegrøn farve herpå har jeg stemplet svirvler med den samme lyserøde og lysegrønne som på baggrunden bare modsat
mindre svirvler guldembosset og igen har jeg brugt foil og limstift til kanter og lidt "strit" i hjørnet

Pigen er skåret i guldkarton den samme er skåret i en rest fra en æske hvor der har været guldkort i, disse to er limet sammen med flydende lim, det giver et godt solidt hold på udklippet, som er sat på med 3D puder
Jeg har indfarvet en rest hvid karton med grønne farver af distress og skåret bladene heraf, de færdigkøbte blomster er sat på med limpistolen
til slut pyntede jeg af med en lille sommerfugl med guldstickles på vingerne, lidt lyserøde palietter og similisten 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar