onsdag den 23. januar 2019

Fire par strømper - een pind

Fire par strømper strikket på en pind, bare lige for det skulle prøves om jeg kunne

Det har været lang vej igennem de mange ens rækker men når man har fundet ud af at holde skik på de mange tråde kører det egentlig helt fint

Min pind er nr 2½ og 2m lang

Hver sok er 60m så en omg bliver til 480m

Sokkerne er tå-op med alm hæl
Det var svært at komme fra hæl til skaft uden der blev det berygtede lille hul på strømpen ligeledes synes jeg der blev en "rille" der hvor man skifter side når man strikker.

Men det er altså ikke noget jeg vil arbejde mere med, sokkerne er akkurat lige så varme som pertentligt strikkede sokker, og for mig skal de ikke bruges til andet

Jeg kunne sagtens finde på at sætte flere sokker op på den måde igen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar