onsdag den 2. december 2015

Donnakort- Fodbolden

Marcus ville gerne ha et kort med en fodbold på til sin 7 års fødselsdag.
Det passede fint med et donnakort

Jeg valgte at tegne stingene på, i stedet for at sy, da jeg som ret ofte var lidt sent i gang.

For at holde kortet i en "drenget" stil skiftede jeg bånd ud til snor da jeg lavede sløjfen og undlod simili ved bare at sætte en lille sommerfugl til pynt

Under sløjfen er limet et par blade ( Cherry Lynn B466) og et par små blomsterknopper der fik ganske lidt Diamond Stickles

Bogstaver og 7-tallet er Marianne Design collectables købt i kontor og papir, her valgte jeg alligevel få lyseblå Rihnesten for at fremhæve det ret vigtige tal ;O)

Drengen er et stempel (købt til messe i Viborg) farvelagt med copic ciao og monteret med skumpuder.

paliettet i hvid og 2 lyseblå nuancer drysset på med let hånd. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar