mandag den 16. november 2015

Kunststrik trevlet op







Tja ikke den mest pralende overskrift på dette indlæg, som nok mest handler om at tænke lidt længere end bare at glæde sig om at bruge af sit garn fra depothylderne....

Jeg er var begyndt at strikke en kunststrikket dug fra et blad, Håndarbejde nr 1 1993, den er var rigtig spændende at strikke, og bliver mægtig smuk

Det er en bekendt der har hjulpet mig til mønsteret, og garnet var på hylden...
så bare sæt i gang. 

Jeg brugte ikke det supertynde og dyre hæklegarn mønsteret angav, men en tynd hæklegarn og pind 2, uden at tænke over hvor længe siden det er jeg har købt dette garn, det viste sig at blive fatalt da jeg måtte i butikker for at hente mere....

Jeg kan ikke finde garnet igen. 

Nu har jeg fundet et godt tilbud på udgået garn, den smukke olivengrønne og købte rigeligt af den, den er en anelse tyndere end den hvide, hvilket jeg håber vil fremhæve kniplingestrikket lidt mere end på den hvide.

Efter billedet blev taget, blev der trevlet op, og garnet lagt tilbage på hylden

Og tip, tap, tønde et nyt kan begynde......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar