onsdag den 23. december 2015

Ny Blå, luxusblanding

I efterårsferien kom min sommerhustur igen til at indholde et dejligt besøg hos Kajoli.

Her faldt jeg for en farveblanding hun har i sin luxusblandinger der hedder "Ny Blå" (desværre er det også et slettet billede, så man må se den på Kajolis hjemmeside). Blandingen er 50% Morbærsilke.

100g er nok til at spinde hvis man ønsker et sjal, den ide gik jeg hjem med.

Imidlertid kom den unge dame på billedet forbi, inden jeg nåede at komme igang.                              Det er sket før, hun gjorde det igen, når hun kæler og nusser med fiberbåndet mens hun forelsket i blikket erklærer at det er "liiiiige mine øøøønlingsfarver, bedste"
Således gik det til at mit sjal blev et par håndledsvarmere og en halsedisse ud af resten.....

Og jeg har anledningen til et nyt besøg hos Kajoli 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar