tirsdag den 18. februar 2014

Magisk kort

 Da den charmerende ufo-pige er lidt kedelig at se på som stregtegning har sat ekstra på forsiden...

Jeg har efter fotograferingen skiftet den lilla sløjfe foroven ud med en ping som sløjfen. Tit ser jeg først når jeg sætter ind her, hvor det var det haltede uden jeg selv ku se det.

Det skønne papir har glitter og glans og så er det med bogstaver, til et nystartet skolebarn
Når man hiver i sløjfen sker trylleriet og den nuttede pige får kulør og bliver mere festlig ;O)

Jeg fik arbejdet mig lidt varm, og glemte at der jo ikke er plads til at få farvetegningen helt i bund når jeg har sat sløjfer, de skulle enten ha været helt ned på kanten eller kun være limet på fronten.

Et rigtig fint kort at lave, dem tror jeg godt jeg kan finde på at lave flere af 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar