tirsdag den 18. februar 2014

Hår gele kort

Igen har jeg været på Youtube og set en video af et kort jeg bare MÅTTE prøve at lave.

Jeg havde ikke lige nogen stempler med fiskmotiver, men fandt et egnet glansbillede.

Rasmus Klump er limet på forsiden af et lukket kort. Et andet kort har hul helt igennem, mellem de to "sider" satte jeg en lynlåspose med en klat hårgele fast.
Jo billigere gele jo bedre, siger de på klippet, for så er der flere bobler i, hvilket forstærker indtrykket af vand.
Jeg har stemplet og klippet et anker ud..farvelagt det og lagt Glossy accent på satte et "reb" fast og monteret det mellem geleposen og motivet. Et stempel med hav-alger havde jeg ikke lige set komme, jeg ville få brug for..så lidt fantasifuldt måtte jeg bruge toppen af et juletræ i stedet.
Lidt stikkers...stemplede muslingeskaller, farvelagt klippet ud og perler der er drysset ud af muslingeskallerne til pynt.
Kortet med geleposen blev limet ovenpå kortet med Rasmus Klump og sin hilsen bliver så skrevet på vanlig vis i det nederste kort.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar