onsdag den 12. februar 2014

Barselskort/boxkort

Af alle de kort jeg laver, er det uden tvivl de kort til min egen nære familie, jeg elsker at lave mest.

Og ikke mindst barselkort, med alle de dejlige tanker der kommer mens man sidder og sysler med det ;O)

Nu er det lige op over, at lillebror kommer i Jensen-familien 

Hans kort blev et boxkort, de er drøn-sjove at lave, men indrømmer, jeg fik vist proppet rigeligt i hans box 

Her er højre side...eller fodenden, så at sige 

Her er venstre side...


Og forsiden...

Alt der er sat i er stempeltryk, farvet med copic og pyntet med glimmerpenne, stickles, 3D liner og halvperler 








Retfærdigvis må jeg sige at der ER altså ikke så¨tætpakket som det ser ud til på billedet..














Boxen/kortet foldet sammen parat til at blive stukket i kuverten

Hele bagsiden hvorpå drengen sidder med sin bamse er på bagsiden beregnet til at skrive sin personlige hilsen på.

Den grønne glimmerramme er mosgummi
Jeg har svært ved at finde ud af noget lim som kan klistre og ikke mindst HOLDE på mosgummi. 

Det forsker jeg stadig i 






Kuverten er en almindelig  hvid post-kuvert som jeg har fikset lidt op

Ingen kommentarer:

Send en kommentar