søndag den 9. februar 2014

Digital stempel

 Fotopapir skulle efter mine studier  på Youtube kunne lade sig gøre at farvelægge med Copic markere.

Jeg havde meget møje og besvær med at få stemplerne kopieret ned i en brugbar størrelse. Noget geni med en PC  kan jeg ikke prale af jeg er.

De kopier der kom ud undervejs er der ikke nogen grund til at smide ud, de kan altid bruges til et eller andet.

Det første jeg har brugt er sat bag vinduet i dette box-kort

Jeg lod det være helt sort/hvid og brugte i stedet farver på blomsterne

De tre meget grønne er knapper, de brun/grønne er købt som samlesæt hos Panduro og de gule har jeg lavet selv

Bladene er fra lysmanchetter jeg har klippet i stumper

Fluen er stemplet på plastic mine stempler sad på da jeg købte dem, på undersiden er den pyntet med glimmer blomsterne er også pyntet med glimmer på den brad de er sat sammen med samt de gule har glimmer på blomsterbladene.

Nederste billede viser et skævt kig ind i boxen, der kan foldes sammen og puttes i en kuvert.

Bag på sidder der et ensfarvet papir til at skrive sin hilsen på 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar