tirsdag den 6. oktober 2020

Alberta Shawl med Kid silk Mohair

 

Det første Alberta Shawl  jeg strikkede fik ny ejer og hun kom ved et uheld til at vaske det i maskinen så der kom et meget lille stykke stik ud igen..

Heldigvis havde jeg lige nok tilbage af det garn jeg spandt, til et mere så jeg tilbød glædeligt at lave et andet til hende, det er nemlig en fornøjelse at strikke...troede jeg ...

Det første jeg strikkede med perler gik som en leg, men denne gang var der noget der drillede og et enkelt sted tror jeg at jeg har strikke om hele 6 gange og i et deprimeret øjeblik var jeg tæt på at opgive...men jeg havde lovet hende et sjal og så kloede jeg på igen...OG DET LYKKEDES 

 Denne gang har jeg strikket i en tråd af min hjemmespundne silke/uldblanding og en trå Silk Kid Mohair fra Mayflower farve 17 

Pind: 4 

Sjalet blev en hel del større hvilket var meningen da hun bruger det over skuldrene når hun sidder på kontoret og behøver lidt varme 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar