tirsdag den 6. oktober 2020

Konfirmand kort

Endelig kom min 3D-folder fra Tim Holtz i brug i min Big Shot

Jeg lavede baggrunden på akvarelpapir og med Distress ink spray i tre farver  og strintede lidt sort akryl med en pensel 

Murstenstens folderens side hvor fugerne er høje sværtede jeg med Picket Fence så fugerne blev præget ned i akvarelpapiret og sværtet samtidig 

Computeren har jeg fundet i en af mine 3 paper piesing bøger og klippet ud i farvetne som derefter er limet på sort pair og endelig til slut klippes ud med en lille sort kant og sættes på baggrunden med 3D-puder 

Jeg lavede et lille hul i siden til en sort snor som er limet fast under musen og pc'en snoren er ikke limet fast imellem de to steder. for at lave  lidt liv til kortet 

På "skærmen" har jeg med en hvid gel pen skrevet Level up i hånden og limet acetate på før jeg limede den hvide skærmkant på jeg limer med Glossy accent når jeg brugere acetate 

Komfirmanden er skåret i sølv og sort og limet lidt forskudt , ligeledes bogstaver og tal

Jeg har købt dien med "konfirmant" på Wish og var ikke opmærksom på at man altså ikke staver konfirmand med t som det rent faktisk udtales, jeg må bare erkende at det var et dumt køb og dien må skrottes


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar