onsdag den 11. marts 2015

Alberta sjal





 Alberta Shawl opskrift af Anne-Lise Maigaard hentet gratis på Ravelry.

En god og forståelig opskrift selv om den er på engelsk

Og faktisk "strikkede" jeg kun en enkelt pind tilbage på hele arebjdet mens jeg lavede det ;O)






Jeg var lidt i tvivl om hvorvidt jeg ville bruge perlerne eller udelade dem.
Lidt for spændingens skyld for at prøve noget nyt, påbegyndte jeg arbejdet med dem for så at vurdere undervejs.

Evalueringen lyder: Perlerne hører til







 Jeg har selv blandet og spundet garnet af fibre købt hos Kajoli og tilsat rester fra her og der.

Garnet er 2-trådet og strikket på p 3.

Farvespillet i garnet blev ved et tilfælde ret godt, og har en dejlig varm tone

Helt bestemt et mønster jeg vil gemme og gerne bruge igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar