torsdag den 19. marts 2015

Rokken snurrer lystigt.

 Jeg har fået bund i nogen af mine gemmer fra lageret.
Dvs firkantet sige de er hoppet fra hylden med fibre over på hylden med garn.

Jeg havde en del Silke-hankies fra Garngalleriet jeg købte af Birte sidste år til Uldfestivallen.
Blandingen hedder "Summergarden"

Jeg har ikke endnu helt planer om til hvilket det bliver brugt..og om det bliver brugt samlet eller delt..derfor har jeg vundet det op i nøgler i hver sin farvegruppe

Det brune uld jeg fandt udenfor min dør en morgen for et års tid siden har jeg byttet noget af, med et andet spindeforeningsmedlem, hun tilbage sendte hun en del forskelligt.
De ensfarvede kartebånd har jeg tager fra til at blande med noget andet,

På billedet er en 1-trådet garn af de fler-farvede fiberbånd
Først sorteret i lys-mørk skala og derefter spundet i den rækkefølge.
Jeg har mærket mine fed så jeg også får dem vundet op i den rigtige rækkefølge.

Jeg påtænker at strikke et påfugle-sjal af garnet





Sidste hold garn er Merino/Tencel med et diskret strejf af blålilla sparkles

Den er spundet 2-trådet, og blev lidt tykkere end jeg ville..
Her har jeg for en gang skyld regnet lidt også.
100g =467m

Farven er mere meleret rødlilla/Blålilla end billedet viser.













Billedet her er meget utydeligt..men viser så til gengæld de fine små blålilla lyn som den indkartede sparkles giver









Ingen kommentarer:

Send en kommentar