torsdag den 19. marts 2020

Kortudfordring Februar

Kortudfordringens tema blev givet 1.uge i Februar -
God bedring

Dengang var Corona noget de slås med over i Kina og noget der var lidt frygtet at vi nok kom til at mærke til også i Danmark
Da vinderen blev trukket var Danmark lukket ned og en del var i karantæne mens vi alle passede på virussen ikke fik chance for at få overtaget og God bedring kort var pludselig blevet andet end bare et Tema

Mit kort har fået en baggrund fra en turistbrochure jeg "kom til" at tage en ekstra med hjem af, da vi var camping i Klitmølle . Den har de mest fantastiske hav og klitter billeder i dæmpede farver eller sort/hvid og mange steder kan man grapse en fin natur selv om man klipper den tekst fra som bruchuren ellers er lavet for. siderne er matte  og ren papir og ikke glatte og glittede som reklamer ellers er..et genbrugs fund der tæller guld hos mig
min gaggrund har hav, himmel og måger i dæmpede grå-blå toner
strandkanten var en tekst den dækkede jeg med et stykke akvarelkarton, skåret i en blød bue med en die
Akvarelkartonen er sværtet med Antiqe linen og Gathered wigs, den sidste laver skyggen bag figurene
Pige og hund er et Penny ?? stempel, på copic-karon med memento og farvelagt med copic
sat på med 3Dpuder
Thinking of you fulgte med og er trykt med sort Versafine
Jeg har ikke noget "klit-bevoksning" så jeg fiflede nogle af TH diene fra jul med fyrrenåle og gran til efter de var skåret i indfarvet karton i grønne- og brunlige nuancer



Ingen kommentarer:

Send en kommentar