torsdag den 16. april 2020

True Friend - en ommer

True Friend er en gratis opskrift af Veera  Välimäki fundet på Ravelry …..og er en fin opskrift, engelsk men godt forklaret og lige til at gå til.
Jeg har brugt mit eget hjemmespundne brune alpakka og en orange blanding med silke i, den passede fint til løbelængden og strrelsen passede også fint
Eneste minus er at ærmerne er alt for stramme og tætsiddende
Alt er strikket i et stykke med m samlet op fra de to brune "halsedisse-stykker" for- og bag derfor kunne jeg...troede jeg... trevle op indtil den sidste orange række hvor ærmerne er sat af.
Men det blev for bøvlet og da jeg samtidig synes den brune farve var forkert til mig, valgte jeg at frogge den og bruge garnet i et andet projekt

Lidt af en ommer da hele arbejdet på de sidste omgange orange runder ca 6oom på p 3½, men jeg tror alligevel aldrig den ville komme i brug..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar