torsdag den 16. april 2020

Teenager kort

Så bliver vores ældste barnebarn allerede 13 år
1. layer
Akvarelkarton, stemcil og Cracle paint påført med spartel. tørres... Distress spray ink i lidt dominerende farver er valgt da jeg vidste kortet skulle være lidt dramatisk når det var færdigt
Sort er den foretrukne farve lige pt så den blev også valgt til blomsterne (gl lyskranse) der sat på med limpistolen, afsluttet med en klat lim i midten godt drysset med sort glimmer.
Stemplet er et Wishkøb og et bevis på at man får hvad man betaler for for jeg har tegnet op de steder stemplet ikke virkede
Som altid til copic-farvelægning er der brugt  Marker-papir, jeg har købt mit i Panduro, og sværten er Memento beregnet til Alkoholtusser
Jeg har lavet finish med forskellige penne og Glossy accent på brilleglas og lakstøvlerne
klippet hende ud med hånden og påsat med 3D-puder
For at højne drama effekten fandt jeg mine pang-farvede fjer frem også påsat med limpistolen

Jeg overvejer stadig enkelte palietter i pink over hendes hoved, jeg HAR altså lidt svært ved tomt papir 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar